Top
Image Alt

Szkolenia

  /  Szkolenia

NA KTÓRYM ETAPIE JESTEŚ?

Kliknij w ikonę, aby przejść do szkolenia, którego szukasz

Chcę założyć sklep internetowy lub zyskać podstawową wiedzę z zakresu sprzedaży online

Chcę poznać narzędzia i zyskać kompetencje dotyczące komunikacji i sprzedaży

Chcę budować komunikację i obsługiwać reklamę na Facebooku, YouTube i Instagramie

Chcę rozwijać umiejętności dotyczące zarządzania, negocjacji, procesów i rozwoju marki

ZAKRES TEMATYCZNY NASZYCH SZKOLEŃ

I. Podstawy sprzedaży online

Szkolenia z podstaw sprzedaży online są skierowane do wszystkich osób, chcących nabyć podstawowe kompetencje, dotyczące działań e-commerce. Kursy e-commerce są zalecane przed założeniem sklepu internetowego, a także przed rozpoczęciem działań marketingowych. Pomagają zdobyć holistyczne podejście do prowadzenia sklepu internetowego, dzięki któremu ocenisz potrzeby i działania, jakie są konieczne do efektywnej sprzedaży online, a także z łatwością zaplanujesz i wdrożysz rozwiązania.

Zakres tematyczny kursów, dotyczy podstawowych aspektów sprzedaży internetowej: doboru silniku sklepowego, podstaw sprzedaży i komunikacji, marketingu oraz kompetencji cyfrowych. Szkolenia rekomendujemy właścicielom sklepów internetowych, pracownikom sklepów internetowych oraz osobom, chcącym uzyskać praktyczną wiedzę, sprawdzić firmy zewnętrznym pod kątem ich ofert oraz wybrać rozwiązania IT i zaplanować optymalny plan działania.

DLA KOGO?

Właścicieli sklepów internetowych

Pracowników sklepów internetowych

Osób poszukujących praktycznej wiedzy

REKOMENDOWANE KURSY

II. Kompetencje i narzędzia

Szkolenia z kompetencji i narzędzi e-commerce są dedykowane dla osób, chcących nauczyć się praktycznej obsługi sklepu internetowego i sprzedaży online. Dzięki kursom uzyskasz holistyczne kompetencje do praktycznej obsługi silnika sklepowego, wysyłki zamówień, budowania pozycji sklepu (SEO) w wyszukiwarkach, wzmacniania relacji z Klientem przez CRM.

Na kursach kształcimy umiejętności związane z analizą statystyk, copywritingiem, obsługą marketplaceów: Amazon i eBay, digital marketingiem, audytowaniem, planowaniem i prowadzeniem promocji. Kursy są dedykowane dla właścicieli małych i średnich sklepów internetowych, pracowników sklepów internetowych, zespołów sprzedażowych, zespołów marketingowych oraz osób, chcących nabyć pogłębione kompetencje ecommerce z zakresu sprzedaży i digital marketingu.

DLA KOGO?

Właścicieli sklepów internetowych

Pracowników sklepów internetowych

Osób poszukujących praktycznej wiedzy

REKOMENDOWANE KURSY

III. Social media

Rynek e-commerce wymaga ciągłych zmian i elastyczności – budowania wciągających interakcji przy użyciu kreatywnych narzędzi i praktyk. Dzięki szkoleniom z komunikacji i sprzedaży w social mediach dowiesz się, jak budować relację z klientem na fanpage’u, określisz i zbudujesz grupy docelowe oraz persony dla produktów, a także poznasz typy treści i cele reklamowe, z których możesz korzystać podczas budowania kampanii.

Zaprezentujemy wszystkie możliwości reklamy i promocji, oferowane przez poszczególne portale społecznościowe. Na kursach i szkoleniach omówimy tajniki komunikacji na Facebooku, Instagramie, Messengerze. Pokażemy, jak zbudować plan komunikacji i strategię działań na YouTube oraz jak budować stroytelling. Szkolenia z social media dedykowane są zarówno dla zespołów i pracowników kreatywnych, jak i dla osób, chcących uzyskać praktyczne kompetencje, pomocne w prowadzeniu komunikacji i reklamy w Internecie.

DLA KOGO?

Zespołów kreatywnych

Osób poszukujących praktycznej wiedzy

Managerów i liderów

REKOMENDOWANE KURSY

IV. Zarządzanie i rozwój

Na szkoleniach rozwojowych, podzielimy się wiedzą i umiejętnościami z zakresu zarządzania: sklepem internetowym, zespołem, jednostką i grupą oraz sprzedażą. Pokażemy, jak stosować techniki psychologiczne w obliczu nieustannych zmian i płynnych potrzeb rynku e-commerce oraz przekażemy efektywne metody pracy z ludźmi, dotyczące feedbacku, negocjacji, motywacji i zmiany.

Oprócz praktycznych umiejętności dotyczących hybrydowego modelu pracy, outsourcingu i negocjacji biznesowych, dowiesz się, jak zmienić konflikt w szansę dla zespołu, jak działać w sytuacjach kryzysowych oraz, jak skutecznie delegować, egzekwować zadania i negocjować. Przedstawimy najważniejsze metody ewaluacji pracowników. Podpowiemy, jak korzystać z treningu twórczości w budowaniu wizji marki i jak stać się największym wsparciem swojej grupy.

DLA KOGO?

Właścicieli sklepów internetowych

Pracowników kreatywnych

Managerów i liderów zadaniowych

REKOMENDOWANE KURSY

PRACUJEMY STACJONARNIE I ONLINE!

Szkolenia prowadzimy w trybie stacjonarnym, w naszej sali konferencyjnej lub wyjazdowo, u klienta. W obliczu covid19 część z naszych szkoleń może odbywać się zdalnie. W przypadku szkoleń wyjazdowych, grupa szkoleniowa nie powinna liczyć więcej niż 8 osób ze względu na jakość przebiegu szkolenia i praktyczno-ćwiczeniowy charakteru pracy. W przypadku szkoleń stacjonarnych i szkoleń online dla indywidualnych uczestników, zastrzegamy sobie możliwość przełożenia terminu szkolenia w przypadku, gdy grupa szkoleniowa na dany termin będzie liczyła mniej niż 5 osób. Rezerwacja udziału w szkoleniu następuje po opłaceniu faktury proforma, maksymalnie 3 dni robocze przed rozpoczęciem szkolenia.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Ile trwa szkolenie?

Szkolenia trwają od 4 do 8 godzin lekcyjnych. Każdy kurs jest opisany czasem trwania szkolenia.

Co potrzebuję mieć ze sobą na szkoleniu?

Na szkoleniu trzeba mieć komputer z WiFi. Przyda się także motywacja i dobre nastawienie 🙂

Czy muszę robić notatki?

Nie, no chyba że lubisz 🙂 Po szkoleniu dostajesz od nas prezentację szkoleniową oraz 2h konsultacji lub Q&A do wykorzystania w przeciągu 3 miesięcy po skończeniu kursu.

Co w przypadku, gdy chce przeszkolić cały zespół?

Skorzystaj z opcji szkoleń dedykowanych. Ustalamy jedną cenę za szkolenie dla zespołu oraz tematykę szkolenia na dwa tygodnie przed terminem. Umawiamy tryb szkoleniowy – stacjonarnie, wyjazdowo i.. szkolimy 🙂

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Zapisz się do newslettera
złap dawkę nowości od Edu-Commerce!


    Zadzwoń: 537-997-684
    Czekamy na Twoje pytania!
    Znajdź nas:
    Dołącz do nas!