Po co audytować sklep internetowy?
Masz wrażenie, że zrobiłeś już wszystko co w twojej mocy, by zacząć zarabiać na sprzedaży przez internet, a Twój sklep nadal nie przynosi zysków? Zastanawiasz się, co robisz nie tak, że konkurencja odnotowuje wzrosty a Ty ciągle stoisz w jednym miejscu?
A może Twój sklep stanął w martwym punkcie i mimo stabilnych przychodów nijak nie może zwiększyć obrotów? Jeżeli tak, może warto dowiedzieć się, co tak naprawdę dzieje się w Twoim sklepie i zaprosić do siebie Tajemniczego klienta? Wyobraź sobie, że:
NIEZALEŻNY, LEKKO DOCIEKLIWY AUDYTOR-KLIENT, DOSTAJE ZLECENIE NA DOKŁADNE SPRAWDZENIE SKLEPU W TRYBIE INCOGNITO
Tajemniczy Klient to nowa usługa Doradztwa, dzięki której dowiesz się, jak naprawdę działa Twój sklep internetowy. Sprawdzimy wszystkie kluczowe obszary funkcjonowania: techniczny, wizerunkowy, graficzny, użytecznościowy, logistyczny, przetestujemy także podejście do klienta, kanały komunikacji i aspekty prawne (RODO). Oferujemy kompleksowe i rzetelne badanie ecommerce metodą MYSTERY SHOPPING, czyli z pozycji zwykłego klienta sklepu. obsługa nie wie, że jest badana, dzięki czemu wyniki audytu staja się obiektywne i rzetelne. TAJEMNICZY KLIENT JEST NOWOŚCIĄ BRANŻOWĄ, KTÓRA ZAPEWNIA KOMPLEKSOWY, NISKO KOSZTOWY AUDYT ECOMMERCE, SPRAWDZAJĄCY NAJWAŻNIEJSZE ASPEKTY TWOJEGO SKLEPU INTERNETOWEGO.
POSIADAMY WIELOLETNIE DOŚWIADCZENIE W HANDLU INTERNETOWYM. DZIAŁAMY ETYCZNIE I KOMPLEKSOWO. ZAPEWNIAMY PEŁNĄ DYSKRECJĘ. Komplet zebranych informacji przekażemy Ci w przejrzystym raporcie podsumowującym proces audytowy. Dzięki naszej usłudze możesz poprawić swoją pozycję w oczach klientów oraz zmienić na lepsze jakość świadczonych usług, podnieść kompetencje obsługi oraz status sklepu. Internetowy rynek, to rynek ogromnej konkurencji, którą napędzają coraz wyższe oczekiwania klienta, dlatego dbałość o STANDARDY CRM, przejrzystość koszyka, intuicyjność zamówień i odbiór sklepu to najważniejsze elementy strategii, które decydują o popularności marki.
NO DOBRZE, POWIESZ, ALE CO JA Z TEGO BĘDĘ MIEĆ?
- ZAUFANIE KLIENTÓW Zadowolenie klienta to więcej zamówień, więcej pozytywnych opinii i więcej klientów, którzy mają zaufanie do marki. Gdy zadowolisz klienta tak, jak na to zasługuje wróci po więcej.
- WIĘCEJ ZAMÓWIEŃ Więcej zadowolonych klientów to wyższa sprzedaż, a wyższa sprzedaż oznacza większy zysk. Właściwy proces zakupowy to gwarancja kolejnych zamówień w Twoim sklepie!
- POZYTYWNE OPINIE Opinia o sklepie zarówno dobra jak zła jest przekazywana dalej. W Twoim interesie jest, by opinia była pozytywna. Dzięki temu zachęcasz kolejnych klientów do zakupów w sklepie.
KTO POWINIEN ZDECYDOWAĆ SIĘ NA AUDYT?
Tajemniczy klient może być szczególnie pomocny, gdy:
- sklep odnotowuje spadek sprzedaży
- widać różnice sprzedaży w poszczególnych działach / oddziałach sklepu
- sklep jest w fazie rozwoju (sprzyja poprawie jakości obsługi i zarządzaniu)
- zdarzają się skargi i zażalenia od klientów
- sklep chce doskonalić standardy e-commerce
Jakość obsługi klienta i procesu zakupowego są obecnie na muszce większości firm. Właściciele sklepów już dawno uznali wartość obsługi klienta i jej pozytywny wpływ na ogólną ocenę sklepu, dzięki czemu podejmowane wysiłki sklepu przekładają się na większe zyski i rosnące grono zaufanych klientów.
JAK SKLEPY POZBAWIAJĄ SIĘ KLIENTÓW?
Najczęściej popełniane błędy w obszarze Customer Service mają wiele przyczyn. Najczęściej wymienia się niewiedzę, nieuwagę lub złe nawyki, nieodpowiednie przekonania dotyczące obsługi sklepu i relacji z klientem lub brak identyfikacji pracownika z celami firmy. Czarnym standardem są:
- ignorancja pytań i nieuprzejme traktowanie wymagających konsumentów;
- zbywanie klientów i odmowa realizacji zamówień pomimo dostępności towaru;
- brak podstawowych informacji lub kontaktu ze sklepem;
- sprzeczność pomiędzy prawem konsumenckim; a udzielanymi informacjami;
- utrudnienia przy zwrotach i reklamacjach;
- błędy w obsłudze koszyka i strony.
Jeżeli chciałbyś sprawdzić, czy te trudności dotyczą twojego sklepu internetowego, Tajemniczy klient jest usługą dla Ciebie!
DLACZEGO WARTO ZDECYDOWAĆ SIĘ NA USŁUGĘ?
- DOBRA ZNAJOMOŚĆ BRANŻYMamy wieloletnie doświadczenie w obszarze handlu internetowego oraz posiadamy niezbędne kompetencje związane z obszarem CRM, serwisem i komunikacją sklepu.
- RAPORT I KIERUNKI ZMIANPo audycie otrzymasz raport z usługi oraz analizę SWOT na temat kierunków rozwoju, możliwości i zmian, jakie są konieczne dla optymalizacji twojej firmy.
- WIELOASPEKTOWE WSPARCIEOdpowiemy na wszystkie pytania, które pojawią się w toku rozmowy. Masz u nas pełne, merytoryczne i zadaniowe wsparcie. Pomożemy Ci zmienić się na lepsze.