Top

Po co audytować sklep internetowy?

Masz wrażenie, że zrobiłeś już wszystko co w twojej mocy, by zacząć zarabiać na sprzedaży przez internet, a Twój sklep nadal nie przynosi zysków? Zastanawiasz się, co robisz nie tak, że konkurencja odnotowuje wzrosty a Ty ciągle stoisz w jednym miejscu?

A może Twój sklep stanął w martwym punkcie i mimo stabilnych przychodów nijak nie może zwiększyć obrotów? Jeżeli tak, może warto dowiedzieć się, co tak naprawdę dzieje się w Twoim sklepie i zaprosić do siebie Tajemniczego klienta? Wyobraź sobie, że:

NIEZALEŻNY, LEKKO DOCIEKLIWY AUDYTOR-KLIENT, DOSTAJE ZLECENIE NA DOKŁADNE SPRAWDZENIE SKLEPU W TRYBIE INCOGNITO

Tajemniczy Klient to nowa usługa Doradztwa, dzięki której dowiesz się, jak naprawdę działa Twój sklep internetowy. Sprawdzimy wszystkie kluczowe obszary funkcjonowania: techniczny, wizerunkowy, graficzny, użytecznościowy, logistyczny, przetestujemy także podejście do klienta, kanały komunikacji i aspekty prawne (RODO). Oferujemy kompleksowe i rzetelne badanie ecommerce metodą MYSTERY SHOPPING, czyli z pozycji zwykłego klienta sklepu. obsługa nie wie, że jest badana, dzięki czemu wyniki audytu staja się obiektywne i rzetelne. TAJEMNICZY KLIENT JEST NOWOŚCIĄ BRANŻOWĄ, KTÓRA ZAPEWNIA KOMPLEKSOWY, NISKO KOSZTOWY AUDYT ECOMMERCE, SPRAWDZAJĄCY NAJWAŻNIEJSZE ASPEKTY TWOJEGO SKLEPU INTERNETOWEGO.

POSIADAMY WIELOLETNIE DOŚWIADCZENIE W HANDLU INTERNETOWYM. DZIAŁAMY ETYCZNIE I KOMPLEKSOWO. ZAPEWNIAMY PEŁNĄ DYSKRECJĘ. Komplet zebranych informacji przekażemy Ci w przejrzystym raporcie podsumowującym proces audytowy. Dzięki naszej usłudze możesz poprawić swoją pozycję w oczach klientów oraz zmienić na lepsze jakość świadczonych usług, podnieść kompetencje obsługi oraz status sklepu. Internetowy rynek, to rynek ogromnej konkurencji, którą napędzają coraz wyższe oczekiwania klienta, dlatego dbałość o STANDARDY CRM, przejrzystość koszyka, intuicyjność zamówień i odbiór sklepu to najważniejsze elementy strategii, które decydują o popularności marki.

NO DOBRZE, POWIESZ, ALE CO JA Z TEGO BĘDĘ MIEĆ?

  • ZAUFANIE KLIENTÓW Zadowolenie klienta to więcej zamówień, więcej pozytywnych opinii i więcej klientów, którzy mają zaufanie do marki. Gdy zadowolisz klienta tak, jak na to zasługuje wróci po więcej.
  • WIĘCEJ ZAMÓWIEŃ Więcej zadowolonych klientów to wyższa sprzedaż, a wyższa sprzedaż oznacza większy zysk. Właściwy proces zakupowy to gwarancja kolejnych zamówień w Twoim sklepie!
  • POZYTYWNE OPINIE Opinia o sklepie zarówno dobra jak zła jest przekazywana dalej. W Twoim interesie jest, by opinia była pozytywna. Dzięki temu zachęcasz kolejnych klientów do zakupów w sklepie.

KTO POWINIEN ZDECYDOWAĆ SIĘ NA AUDYT?

Tajemniczy klient może być szczególnie pomocny, gdy:

  • sklep odnotowuje spadek sprzedaży
  • widać różnice sprzedaży w poszczególnych działach / oddziałach sklepu
  • sklep jest w fazie rozwoju (sprzyja poprawie jakości obsługi i zarządzaniu)
  • zdarzają się skargi i zażalenia od klientów
  • sklep chce doskonalić standardy e-commerce

Jakość obsługi klienta i procesu zakupowego są obecnie na muszce większości firm. Właściciele sklepów już dawno uznali wartość obsługi klienta i jej pozytywny wpływ na ogólną ocenę sklepu, dzięki czemu podejmowane wysiłki sklepu przekładają się na większe zyski i rosnące grono zaufanych klientów.

JAK SKLEPY POZBAWIAJĄ SIĘ KLIENTÓW?

Najczęściej popełniane błędy w obszarze Customer Service  mają wiele przyczyn. Najczęściej wymienia się niewiedzę, nieuwagę lub złe nawyki, nieodpowiednie przekonania dotyczące obsługi sklepu i relacji z klientem lub brak identyfikacji pracownika z celami firmy. Czarnym standardem są:

  • ignorancja pytań i nieuprzejme traktowanie wymagających konsumentów;
  • zbywanie klientów i odmowa realizacji zamówień pomimo dostępności towaru;
  • brak podstawowych informacji lub kontaktu ze sklepem;
  • sprzeczność pomiędzy prawem konsumenckim; a udzielanymi informacjami;
  • utrudnienia przy zwrotach i reklamacjach;
  • błędy w obsłudze koszyka i strony.

Jeżeli chciałbyś sprawdzić, czy te trudności dotyczą twojego sklepu internetowego, Tajemniczy klient jest usługą dla Ciebie!

DLACZEGO WARTO ZDECYDOWAĆ SIĘ NA USŁUGĘ?

  • DOBRA ZNAJOMOŚĆ BRANŻYMamy wieloletnie doświadczenie w obszarze handlu internetowego oraz posiadamy niezbędne kompetencje związane z obszarem CRM, serwisem i komunikacją sklepu.
  • RAPORT I KIERUNKI ZMIANPo audycie otrzymasz raport z usługi oraz analizę SWOT na temat kierunków rozwoju, możliwości i zmian, jakie są konieczne dla optymalizacji twojej firmy.
  • WIELOASPEKTOWE WSPARCIEOdpowiemy na wszystkie pytania, które pojawią się w toku rozmowy. Masz u nas pełne, merytoryczne i zadaniowe wsparcie. Pomożemy Ci zmienić się na lepsze.

Zrób sobie prezent! podnieś sprzedaż, zwiększ świadomość i zyski, oszczędź czas i pieniądze i zgłoś się już dziś po audyt sklepu internetowego!